قالیشویی در بابل

شماره تماس با قالیشویی 

قالیشویی ساوین شور در استان مازندران و شعبه بابل خود توانسته است خدمات شستشوی فرش را به بهترین شکل برای همشهریان عزیز فراهم کند. از آنجایی که این قالیشویی در بابل با اعتبار و تجربه ایی که در این چند سال کسب کرده است، توانسته با استفاده از بروزترین تجهیزات و کادری مجرب بهترین کیفیت را در امر قالیشویی برای همشهریان خود فراهم کرده است.

اگر شما هم دنبال یک قالیشویی معتبر در بابل می‌گردید، می‌توانید از خدمات قالیشویی ساوین شور بهره مند شوید، چرا که در طی این سال ها همیشه سعی ما بر این بوده که بتوانیم با تلاش هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود را کسب کنیم.

از آنجایی که شهر بابل جز شهر های پرجمعیت استان مازندران به حساب می ‌آید و نیاز به خدمات شهری مثل قالیشویی از اهمیت بالایی برخوردار است، شعبه بابل ساوین شور را  راه اندازی کردیم تا بتوانیم به همشهریان عزیز بابلی خدمت رسانی کنیم. .

خدمات قالیشویی ساوین شور در بابل

خدارو شاکریم که توانسته ایم با استفاده از تجربیات 21 ساله و تجهیزات به روز دنیا در امر شستشوی فرش موفق عمل کنیم و رضایت 90 درصدی مشتریان را در کیفیت شستشو به همراه داشته باشیم. کلیه خدمات این قالیشویی اعم از قیمت، کیفیت شستشو و..  زیر نظر اتحادیه قالیشویی ها می باشد.

خدمات مبلشویی در بابل

در شهر بابل، خدمات مبلشویی به وسیله تیم ماهر و متخصص مبلشویی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. مبلشویی در بابل با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و مواد شستشوی ایمن، به تمیزی و بهداشت مبلمان مشتریان پرداخته و خدماتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. تیم متخصص در مراحل شستشوی مبلمان، نوع پارچه، رنگ و جنس آن را به دقت مورد بررسی قرار داده و روش‌های به‌روز و متناسب با نیازهای هر مبل را اجرا می‌نماید. مبلشویی در بابل با توجه به استانداردهای بهداشتی و کیفی، تضمین می‌کند که مبلمان شما پس از اتمام خدمات، به نظافت و شکوفایی اولیه خود باز گردانده شده و به شما تجربه‌ای رضایت‌بخش از خدمات مبلشویی را ارائه دهد.

کلیه خدمات تخصصی و غیر تخصصی در حوزه فرش اعم از رفوگری، لکه بری و … را در کارخانه قالیشویی ساوین شور ارائه می دهیم. برای خود چارچوب های سازمانی را مشخص کرده‌ایم تا در ارائه خدمات قالیشویی بابل بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهیم و هدف ما هیچ چیز جز جلب رضایت شما مشتریان عزیز نیست و نخواهد بود.

شعبه قالیشویی ساوین شور در بابل با یک کادر مجرب و مدرن در سراسر شهر و محله های بابل  آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

چرا فرش‌هایمان در قالیشویی پاره می‌شود؟

”بعضی از قالیشویی ها از آبگیرهای دایره‌ایی استفاده می‌کنند که در دور تند باعث ترکیدن یا همان پاره شدن فرش می‌شود اما قالیشویی ساوین شور از آبگیر های لوله ایی استفاده می‌کند که به هیچ وجه فرش را پاره نمی‌کند“

شعبات فعال قالیشویی ساوین شور

تمام تلاش خود را میکنیم تا به صورت حرفه ایی خدمات خود را در استان مازندران به بهترین شکل به همشهریانمان ارائه کنیم تا مشتریانمان مثل قبل ما را با عنوان
بهترین قالیشویی ساری بهترین قالیشویی قائمشهر و بهترین قالیشویی بابلسر بشناسند. بهترین بودن در این حوزه کار بسیار دشواری است که ساوین شور با افتخار توانسته این عنوان را از مشتریان خود کسب کند.

شماره قالیشویی بابل

اگر به دنبال شماره قالیشویی در بابل میگردید، فقط کافیست یک بار به ساوین شور اعتماد کنید تا با کادر مجرب و حرفه ایی مان شما را از این اعتماد سر بلند بیرون آوریم. قالیشویی ساوین شور را در بابل جزو بهترین قالیشویی های بابل میشناسند.

 
 
 

آدرس قالیشویی ساوین شور بابل در گوگل مپ

اگر هر یک از خدمات قالیشویی ساوین شور بابل نیاز شما را رفع نکرد. می توانید با همکاران قالیشویی ما در شهر بابل که در لیست زیر ارائه شده تماس بگیرید.

لیست قالیشویی های بابل (همکاران ما در بابل)
قالیشویی آریا بابل
قالیشویی ۱۱۸ بابل
قالیشویی مهرگان بابل
قالیشویی سلمان بابل
قالیشویی اطلس بابل
قالیشویی مقامی بابل
قالیشویی حسینی بابل

Opening date of SavinShoor carpet washing in Babol : Tuesday, May 9, 2000

تاریخ افتتاح قالیشویی ساوین شور در بابل : سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۷۹

4 نظر برای “قالیشویی در بابل

  1. خیلی ممنونم از برخورد خوبتون. شما بهترین قالیشویی بابل هستید. علاوه بر اینکه فرش و موکت های خونه خودمو به قالیشویی شما میدم تمام خانواده ام هم فرش هاشونو به قالیشویی شما میدن.

    1. متشکریم خانم قاسمی، شما هم یکی از مشتری های خوب ما در شعبه بابل هستید.

  2. من با چندتا قالیشویی کار کردم هیچ وقت راضی نبودم به همین خاطر سرچ کردم و از طریق سایت قالیشویی ساوین شور پیداتون کردم. کیفیت کارتون و رفتار پرسنلتون هم خوب بود. برای شستن مبل هامم از قالیشویی شما استفاده کردم. مرسی از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *